❤ Khas Untukmu Sayangku...❤

 

Wahai bakal suamiku
Aku ingin mencintaimu kerana ALLAH

Aku ingin menyayangimu kerana ALLAH

Aku juga ingin merinduimu hanya kerana ALLAH

Aku ingin kau seorang yang soleh

Agar kau mampu membimbingku menjadi solehah

Kerana aku ingin menjadi isteri yang solehah

Aku ingin kau mencintai ALLAH dan Rasul sebelum mencintaiku

Aku ingin kau merindui syahid di jalanNYA

Agar aku bisa menjadi bidadarimu di syurga

Aku ingin menjadi pendampingmu berjuang di jalan ALLAH

Aku ingin menjadi tulang rusuk kiri yang teguh untukmu

Aku ingin menjadi srikandi yang sentiasa berada di sisimu
Aku perlu pohon untuk meneduhi hidup ku ini
Aku perlu tempat untuk kudiami bersamamu
Aku ingin tersenyum setelah bersedih tiap waktu dan hari
Aku perlu hati untuk disayangi
Sedangkan aku hanyalah wanita biasa
Yang sarat dengan khilaf dan dosa
Untuk itulah kuingin abang tetap berada disisi
Hingga kelak ku jadikan sebagai suami


Abang....aku amat mencintaimu.....
Semoga abang memahami....